Jak długo mogę odstąpić od umowy?


Konsumenci mają czternaście dni na odstąpienie od umowy. Przedsiębiorcom nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.

Czy tekst umowy jest zapisany?


Zapisujemy treść umowy. Dane zamówienia i regulamin zostaną przesłane do Ciebie e-mailem. Możesz przeglądać swoje wcześniejsze zamówienia, jeśli otworzyłeś u nas konto.

Kiedy moje zamówienie będzie wiążące?


Twoje zamówienie zostanie ponownie wyświetlone na stronie „Koszyk”. Możesz zmienić zawartość koszyka. Proces ten można również w każdej chwili anulować, zamykając okno przeglądarki. Klikając przycisk „Zamawiam z kosztami”...

Czy muszę się zarejestrować?


Możesz zamówić bez rejestracji. Wtedy nie otwierasz konta klienta.

Jak mogę złożyć zamówienie?


Gdy znajdziesz matę, która Ci się spodoba, możesz dodać ją do koszyka. W każdej chwili możesz zobaczyć wszystkie pozycje w koszyku, klikając ikonę koszyka w prawym górnym rogu. Możesz łatwo usunąć pozycje z koszyka, naciskając...

Jakie są szczegóły prawa odstąpienia od umowy?


Szczegółowe informacje na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.

Jakie języki są dostępne do zawarcia umowy?


Oferujemy naszą stronę internetową w języku niemieckim, angielskim i polskim, tak aby te języki były dostępne do zawarcia umowy.

Jak zwrócić przedmiot?


Do każdej paczki dołączana jest etykieta zwrotna na wypadek, gdybyś po zakupie stwierdził, że przedmiot nie pasuje lub Ci się nie podoba. Ponosimy koszty zwrotu towaru, jeśli użyjesz dostarczonej przez nas etykiety zwrotnej do zwrotu na...

Jakie metody płatności są akceptowane?


Akceptujemy następujące metody płatności: -Paypal - Płatność z góry Wybierz preferowaną metodę płatności w koszyku i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zapłacić.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego potwierdzeniu?


Jeśli chcesz zmienić swój adres, dane osobowe lub szczegóły zamówienia, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Napisz do nas e-mail na adres shop@kafloor.de lub zadzwoń pod numer +49 (0) 34953 31-455 (pon. - czw. 7:30 - 17:00, pt. 7:30 - 14:00).

Jak mogę anulować moje zamówienie?


Bez względu na to, co zamówiłeś, jesteśmy pewni, że ci się spodoba. Jeśli nie jesteś pewien i chcesz anulować zamówienie, wyślij nam e-mail na adres shop@kafloor.de lub zadzwoń pod numer +49 (0) 34953 31-455 (pon. - czw. 7:30 -...