Jak zwrócić przedmiot?

Do każdej paczki dołączana jest etykieta zwrotna na wypadek, gdybyś po zakupie stwierdził, że przedmiot nie pasuje lub Ci się nie podoba. Ponosimy koszty zwrotu towaru, jeśli użyjesz dostarczonej przez nas etykiety zwrotnej do zwrotu na terenie Niemiec. W przeciwnym razie będziesz musiał ponieść natychmiastowe koszty zwrotu. Jeśli nie jesteś pewien, co zrobić, po prostu wyślij nam e-mail na adres shop@kafloor.de. Zajmiemy się dalszymi krokami i podamy dokładne instrukcje, jak postępować.

Jeśli to możliwe, odeślij nam towar w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie masz już oryginalnego opakowania, użyj odpowiedniego opakowania, aby zapewnić odpowiednią ochronę przed uszkodzeniami transportowymi. Prosimy również o skorzystanie z dostarczonej przez nas etykiety zwrotnej. Jeśli nie weźmiesz pod uwagę tych punktów, masz oczywiście prawo do ustawowego prawa do odstąpienia od umowy bez ograniczeń.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *